אתחיל במילה טובה לחברת מטרופולין. אחרי שהשארתי את תלונתי בנושא האינטרנט האלחוטי באוטובוסים של החברה, יצרו איתי קשר מדף הפייסבוק של מטרופולין ולאחר מכן בדוא"ל וגם פעמיים בטלפון במטרה לפתור את הבעיה ועל כך הערכתי המלאה. שרות כזה אני מצפה מכל חברה ותודה למטרופולין.
לאחר שיחה עם נציג טכני של מטרופולין החלטתי להתעמק קצת יותר בבעיית החיבור. אמנם זה דרש כחצי שעת בחישה בתוכנות התקשורת במחשב שלי (לנובו עם חלונות 7) אבל המאמץ השתלם ויש אינטרנט.