זלזול מעצבן

התור לבדיקה נקבע לשעה תשע ועשרים. כמה דקות לפני תשע כבר חיכיתי ליד משרדו של דוקטור בן דוד.

גם בשעה תשע ועשרים עדיין חיכיתי ליד המשרד, הדוקטור לא הגיע. בשעה תשע וחצי השיבה פקידת הקבלה שהדוקטור בדרך כלל מאחר.

בעשר כבר הצלחתי לעורר את הכעס של כל שאר הממתינים בתור. כל מה שפקידת הקבלה הצליחה להגיד הוא שבן דוד במחלקה, לא שזה עזר במשהו.

עשר ורבע, הדוקטור סוף סוף נכנס למשרדו. קבלת קהל התחילה. שעה ורבע לאחר שהייתה אמורה להתחיל.

זלזול בזמנו של המטופל אינה תופעה ייחודית לרופאים. היא מרגיזה גם בחנות, בבנק או במשרדי ממשלה. היא מרגיזה כשמדובר בהוט, יס או בזק וכל נותני השירות למיניהם. אבל אנחנו לא תמיד לקוחות, לפעמים אנחנו נותני השירות. כדאי לזכור זאת לפעמים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אישי, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.